سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حنا، دختری با مقنعه

نظر

با سلام
نمیدونم چرا بعضی ها فکر می کنن که کسانی هم سن و سال من نباید سیاه بپوشن . یعنی فکر می کنن هنوز کوچیکم برای سیاه پوشیدن . مثلا همین دیروزبا مامانم  رفته بودیم که برای روضه ایام فاطمیه شال مشکی بخریم . مغازه دار تا فهمید برای من شال میخوان خیلی تعجب کرد . یعنی اون نمیدونه که منم از دین اسلام یه چیزایی سرم میشه؟ من میدونم که اون میدونه من مسلمونم ولی نمیدونه که من حضرت زهرا رو دوست دارم و خیلی بهشون احترام می ذارم .
آی بزرگترایی که دارید حرف منو می خونید بهتره که دل بچه ها رو نشکنید و از سیاه پوشیدن بچه ها تعجب نکنید . با اینکه ممکنه به قیافه ما بخوره بچه ایم اما می  دونیم که حضرت زهرا (س)چه قدر زجر کشیدن پس بهتره مارو تشویق کنید تا حضرت زهرا(س)رو بهتر بشناسیم.


نظر

سلام
امروز صبح رفتم که کارنامه ام را بگیرم.راستش همیشه آدم وقتی استرس داره که میخواد امتحان بده.ولی من بر عکسم وقتی استرس دارم که می رم کارناممو بگیرم موقع امتحان هیچی استرس ندارم.عجیبه نه؟وقتی کارناممو گرفتم خیلی خیالم راحت شد.با این که می دونستم چندتا غلط دارم،ولی دیدم تمام نمراتم از اول تا آخر 20 شده .عجیبه نه؟
راستی به نظرشما آدم موقع امتحان استرس داشته باشه بهتره یا موقع گرفتن کارنامه؟  البته اینو یادت باشه که آدم تو یکی ازاینا بالاخره یه کم استرس رو داره. منظورمن هم همون یه ذ ره است.


نظر

امروز پانزده خرداد است . روز قیام پانزده خرداد . در 44 سال پیش در شب پانزده خرداد مامورین شاه خائن به خانه حضرت امام حمله آوردند و خواستند امام را دستگیر کنند . ساواک تمام خانه را گشت ولی امام را پیدا نکرد . برای همین محافظین و خدمتکاران امام را آزار و شکنجه داد . امام آن شب مهمان پسر بزرگوارشان شهید آقای مصطفی بودند . خانه آقا مصطفی روبروی خانه امام بود . وقتی امام صدای ضجه زدن خدمتکارانش را شنید از خانه پسرشان بیرون آمد و بلند گفت : روح الله خمینی منم . آن بیچاره ها را چرا اذیت می کنید؟ ساواک بدون شرم آمد و امام را برداشت و به تهران برد . در 15 خرداد مردم از ورامین کفن پوش راه افتادند و به طرف تهران شورش کردند . امام  قبل از دستگیری در مدرسه فیضیه قم سخنرانی های ضدشاهی می کردند .

افرادساواک به مدرسه فیضیه حمله کردند و طلبه ها را اذیت کردند و آنها را از طبقه بالا به پایین پرت کردند و مردمی را که کفن پوش بودند به شهادت رساندند . امام در یکی از اعلامیه های خود گفت من 15 خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام می کنم .


 بر روح پاک روان حضرت امام روح الله خمینی فاتحه بفرستید .


من این متن را از فیلم سقوط ویک برنامه تلویزیون برداشت کردم . نظریه من در این باره این است که شاه می بایست به حرف های امام توجه می کردومی دانست که مردم وابسته به رهبرشان هستند واگررهبر را دستگیر کنند مردم بر علیه شاه شورش می کنند وبه خود افرادشاه ضرر می رسد.